3 secrete pentru a avea un somn liniștit

Saltele Memory

Toți oamenii au spus măcar o dată în viața lor “Nu am dormit deloc bine!” sau “Vai, ce obosit
mă simt!” și asta se poate datora mai multor factori, cum ar fi stresul, viața agitată, alimentația
sau chiar salteaua pe care dormim. Pentru că poate este cel mai important aspect din viața
noastră, ar trebui să acordăm mai multă atenție somnului. Nu pastilele sunt soluția cea mai
potrivită pentru o noapte liniștită, ci am putea să reflectăm mai des asupra sfaturilor practice care
asigură o odihnă plăcută.
Iată ce trebuie să faceți!
Fiți atenți la alimentație și la orele de masă
Desigur că somnul agitat poate exista din cauza alimentației și când spunem alimentație nu ne
referim numai la ce consumăm, ci și la cantitate și la orele de masă. Există o legătură strânsă
între alimentație și odihnă, poate mai strânsă decât v-ați putut imagina vreodată.
Un prim sfat ar fi acela de a evita consumul de mâncăruri grase sau diverse băuturi grele înainte
de culcare. Astfel, corpul vostru nu va fi nevoit să digere produsele consumate, iar somnul va fi
odihnitor și nu veți fi nevoiți să așteptați ca el să apară.

Al doilea sfat este legat de cantitatea consumată înainte de culcare. Nu este recomandat să
adormiți înfometați, dar nici după ce ați mâncat prea mult. Dacă faceți asta, veți crea o stare de
disconfort, iar somnul vostru nu va fi prea liniștit. De asemenea, nu este indicat să beți multe
lichide înainte de a merge la somn, deoarece veți ajunge să înlocuiți odihna cu deplasările dese la
toaletă.
Ultimul sfat ne învață să evităm condimentele seara și să bem un pahar cu lapte îndulcit cu
miere.
Nu uitați! Masa de seară trebuie servită cu cel puțin două ore înainte de a merge la somn!
Alegeți o saltea de care să fiți convinși că vă asigură un somn odihnitor
Un alt element important care ia parte la calitatea somnului este salteaua. Ea poate fi unul dintre
motivele pentru care vă treziți obosiți dimineața, deși aveți impresia că modul în care dormiți sau
salteaua sunt excelente. Ei bine, nu este întotdeauna așa. Ați experimentat diminețile în care
sunteți plini de viață și cele în care parcă nimic nu este la locul lui? Această diferență este dată de
calitatea somnului vostru. Dacă somnul nu este de calitate, puteți ajunge să aveți probleme de
memorie, incapacitate de concentrare, sau, în cel mai rău caz, halucinații. Și ce poate contribui
mai mult la odihna voastră dacă nu salteaua?
Saltelele din categoria saltele Memory sunt unele dintre cele mai cunoscute. Datorită spumei
vâsco-elastice memory, ele reacționează la greutatea și căldura corpului pe tot parcursul
somnului. În plus, spuma din interior se adaptează corpului în timp ce stați pe ea, ajutând la
diminuarea tensiunii articulațiilor.
Dacă nu știți cum ar trebui să alegeți o saltea, nu ezitați să apelați la firme producătoare de saltele
( Saltele Previ) unde cu siguranță veți discuta cu specialiști!
Lăsați grijile în afara dormitorului
Nopțile agitate și lipsite de un somn liniștit pot apărea și din cauza grijilor care se adună fie de-a
lungul unei zile obișnuite, fie de-a lungul unei săptămâni sau chiar de-a lungul unei luni. Ce vă
recomandăm să faceți? Singurul lucru de care trebuie să țineți cont este să lăsați grijile de o parte
atunci când vine vorba de somn. Mergeți în pat și încercați să nu vă mai gândiți la lucrurile pe
care le aveți de făcut a doua zi sau peste o anumită perioadă. Planurile sunt pentru zi, nu pentru
noapte!
Așadar, deoarece este demonstrat că ne petrecem o treime din timp dormind ( în jur de 25 de
ani), este esențial să-i acordăm atenție somnului, deoarece el ne influențează puternic sănătatea.